Produkt w ładnym opakowaniu

1-2 proc. - o tyle, za sprawą tzw. opakowań gotowych na półkę, sprzedawcy detaliczni mogą ograniczyć pośrednie koszty obsługi opakowań.

Zmieniające się nawyki konsumentów wywierają duży wpływ na strategie sprzedażowe, pośrednio przekładają się również na kondycję i plany działania firm z segmentu opakowań. W szczególności, jak wskazuje najnowszy raport „Punkt widzenia”, opracowany przez firmę Stora Enso, zwiększają popyt na innowacyjne rozwiązania w segmencie opakowań. — Gdy 70 proc. decyzji o zakupie produktów żywnościowych zapada w miejscu sprzedaży, a na rynku handlu detalicznego panuje silna konkurencja, opakowanie odgrywa istotną rolę w zwiększaniu sprzedaży i obniżaniu kosztów w całym łańcuchu wartości — twierdzi Tomasz Żebrowski, prezes Stora Enso Poland. Wyzwania, jakie obecnie stoją przed tym sektorem, wiążą się również z rozwojem dyskontów, rosnącą popularnością marek własnych czy wchodzeniem detalistów na rynek internetowy.

70 proc. - tyle decyzji zakupowych podejmowanych przez klientów hipermarketów zapada w miejscu sprzedaży. Opakowanie jest więc jednym z czynników decydujących o wyborze produktu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Produkt w ładnym opakowaniu