Produkty Klasztorne także dla dzieci

KZ, ISBNews
opublikowano: 13-01-2015, 09:50

Produkty Klasztorne zamierzają kontynuować działania związane ze zwiększaniem wielkości sprzedaży i wprowadzą na rynek nowe marki w tym roku, najpierw dedykowaną najmłodszym konsumentom, poinformował agencję ISBnews prezes Marek Nowicki.

Zapowiada także rozpoczęcie eksportu do Niemiec, Szkocji i Szwajcarii.

"Widzimy ogromny potencjał w wysokiej jakości produktach spożywczych dedykowanych najmłodszym konsumentom. 'Uśmiech Dzieciaka' to nasza nowa marka wędlin, która dobrze wpisuje się w tę tendencję. Jesteśmy na ostatnim etapie przygotowań do wprowadzenia tego asortymentu do sprzedaży. Od strony produkcyjnej i logistycznej jesteśmy już gotowi, prowadzimy obecnie rozmowy z odbiorcami dotyczące szczegółów handlowych w zakresie rozpoczęcia współpracy w tym obszarze" - powiedział ISBnews Nowicki.

Dzięki współpracy z siecią FreshMarket, Produkty Klasztorne znacząco zwiększyły skalę swojej działalności, a artykuły spożywcze z logo spółki są już obecne w całej Polsce.

Obok dotychczasowej sprzedaży na rynku polskim, Produkty Klasztorne od kilku miesięcy są obecne w kilkunastu sklepach na terenie Anglii oraz Irlandii. W najbliższych miesiącach planowane jest rozpoczęcie eksportu do Niemiec, Szkocji i Szwajcarii.

"Dynamiczny wzrost sprzedaży naszych produktów na terenie Anglii zachęcił nas do wejścia na nowe rynki, w szczególności Niemiec oraz Irlandii. W konsekwencji prowadzimy już rozmowy z dystrybutorami dotyczące sprzedaży naszych tradycyjnych produktów do nowych zagranicznych odbiorców" - dodał prezes spółki.

Zachętą do wejścia na rynek niemiecki jest również to, że spółka jako wystawca obecna jest od kilku lat na targach żywności "Grüne Woche", odbywających się rokrocznie w stolicy Niemiec.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KZ, ISBNews

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu