Program Taste The Future

AYA
opublikowano: 25-09-2009, 00:00

Program "Taste The Future"

Testowanie z historią w tle

W Warszawie gościł Ian Millar, ambasador marki Glenfiddich. Odwiedził nasz kraj z okazji wprowadzenia na polski rynek programu marki "Taste The Future". Uczestnicy spotkania w restauracji Lemon Grass rozpoznali 15 aromatów, porównali pięć gatunków whisky i kilka destylatów, poznali sposoby podawania tego trunku. Podczas prezentowania poszczególnych wariantów whisky odnoszono się w czasie do Polski — np. przy wariancie 18-letnim na ekranie pojawiły się zdjęcia początków wolnego rynku w Polsce z 1991 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AYA

Polecane