Promocja nie tylko przez social media

opublikowano: 15-01-2018, 22:00

25 stycznia we wrocławskim Idea Hubie odbędzie się bezpłatne spotkanie „Promocja firmy — social media to nie wszystko”.

Wydarzenie będzie miało charakter szkolenia, którego uczestnicy poznają m.in. kanały promocji offline i online, sposoby, jak efektywnie łączyć działania z obu tych segmentów, a także zasady, o których należy pamiętać podczas formułowania celów promocji i praktyczne przykłady kampanii łączących działania z poszczególnych dziedzin. Warsztaty poprowadzi Marlena Mazur, założycielka agencji kreatywnej Inspiring Communication, która będzie starała się przekonać przedsiębiorców do tego, że obecnie komunikacja z klientami wykracza poza media społecznościowe, a aby wzrosła jej skuteczność, należy sięgać po jak największą liczbę dostępnych form przekazu. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy oraz więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć pod adresem socialmediatoniewszystko.evenea.pl/.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Promocja nie tylko przez social media