Przepis z rabatem na sprzedażowy sukces

Serwis Kodyrabatowe. pl wchodzi na kolejne rynki. Tym razem kieruje się w stronę Australii, Singapuru i RPA.

2 000 W tylu sklepach internetowych w Polsce można zrobić zakupy z wykorzystaniem zniżek, udostępnianych w serwisie Kodyrabatowe.pl.

Pochodząca z Krakowa spółka International Coupons, właściciel serwisu Kodyrabatowe.pl ze zniżkami na zakupy w sklepach internetowych, ogłosiła strategię rozwoju. Firma koncentruje się na wprowadzeniu biznesu na kolejne rynki. W marcu uruchomiła analogiczną platformę, ale pod nazwą Picodi, w Australii, Singapurze oraz w RPA. W planach są już kolejne kierunki ekspansji, na razie jednak firma nie ujawnia szczegółów.

— Interesują nas głównie rynki państw rozwijających się, w których będziemy mogli prowadzić działalność z pozycji prekursora. Tak też było na zagranicznych rynkach, na których się pojawialiśmy. Uczyliśmy tamtejsze sklepy, że kody rabatowe to mierzalne narzędzie marketingowe, ułatwiające pozyskiwanie nowych klientów — opowiada Szymon Dobosz, prezes International Coupons.

Spółka wcześniej udostępniała już swój serwis w 12 krajach, m.in. w Turcji, w Czechach, na Słowacji. Nadal jednak największa grupa użytkowników pochodzi z Polski. W ciągu roku z jej oferty skorzystało 5 mln Polaków (wartość sprzedaży z wykorzystaniem Kodówrabatowych.pl w kraju sięgnęła ponad 200 mln zł.). Zagraniczne serwisy należącedo grupy przyciągnęły w sumie 6,6 mln użytkowników.

— Nadal najwięcej klientów mamy w Polsce, niemniej jednak może się to zmienić, ponieważ mocno stawiamy na rozwój w Turcji i w Brazylii — zaznacza Szymon Dobosz. Użytkownicy polskiego serwisu Kodyrabatowe.pl mogą uzyskać zniżki do 2 tys. e-sklepów, a głównymi partnerami są Zalando, Agito, Rtv Euro Agd. Firma w Turcji współpracuje głównie ze sklepem Trendyol, w Meksyku — Linio, a w Brazylii — Netshoes.

— Nasz przykład pokazuje, że młoda polska firma ma szansę na globalny rozwój bez potrzeby otwierania dużych, lokalnych biur w kilkunastu krajach świata — zauważa Szymon Dobosz. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy może się okazać współpraca ze stacjonarnymi sieciami sprzedażowymi. Spółka właśnie wypuściła na rynek aplikację, dostępną dla systemów Android oraz iOS, oferującą zniżki na zakupy również w sklepach np. z sieci Atlantic. Obecnie koncept jest testowany i promowany wśród użytkowników. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Przepis z rabatem na sprzedażowy sukces