Przetargowy kołowrotek

RFA
opublikowano: 2008-12-08 00:00

PZU szuka ostro. Poznań chce agencji reklamowej. A Wawel domu mediowego…

PZU szuka ostro. Poznań chce agencji reklamowej. A Wawel domu mediowego…

PZU prowadzi już cztery przetargi: na agencję tzw. 360 stopni (czyli do całościowej obsługi zleceniodawcy), dom mediowy, agencję BTL i wreszcie najnowszy — na agencję eventową. W tym ostatnim wystartowały: Eskadra, BTL Point Group, Jet Events, STX Jamboree, Prowokator, EMLab i My Place.

Agencji reklamowej szukają też władze Poznania. Ta, która wygra przetarg, zajmie się m.in. stworzeniem koncepcji komunikacji marketingowej w calej Polsce, w telewizji, radiu, prasie, internecie, na outdoorze, a także z zakresu public relations i ambient mediów.

Zapytania ofertowe dotyczące współpracy przy wiosennej kampanii reklamowej rozesłała do agencji reklamowych także firma Scotch Soda, producent odzieży męskiej. A zwiększenie wydatków mediowych w 2009 r. planuje Wawel. Zaproszenie do przetargu dostało sześć domów mediowych, m.in. MPG, który dotąd odpowiadał za obsługę mediową Wawelu.

Z zakończonych przetargów na uwagę zasługuje ogłoszony przez Tatrzański Park Narodowy (TPN). Do dostawy nośników dla zaplanowanej kampanii wybrał grupę reklamy zewnętrznej Stroer i firmę reklamy wielkoformatowej Jet Line. Wizerunkowa kampania TPN ma mieć charakter ogólnopolski.

Z kolei przetarg w TVP wygrała gdyńska agencja PR Actia Forum. Zajmie się obsługą konferencji Input, organizowanej przez Telewizję Polską w maju przyszłego roku w Warszawie, krajach Unii Europejskiej i Europy Środkowo-Wschodniej.

A do portfolio marek Wyborowej obsługiwanych przez agencję Raczkiewicz Chenczke Consultants dołączył Absolut.