Przychodnia przyszłości otrzymała 27 mln zł

opublikowano: 28-07-2021, 20:00

Jutro Medical płynie na fali cyfryzacji usług medycznych. Spółka po raz kolejny przyciągnęła inwestorów.

Firma Jutro Medical pierwszą rundę pre-seed zamknęła pod koniec 2020 r. Wówczas fundusze i aniołowie biznesu włożyli w rozwój projektu 6,2 mln zł. Nie minęło wiele czasu, a spółka ogłosiła kolejną inwestycję, tym razem już o wartości 27 mln zł. Zainteresowanie projektem w rundzie seed wykazali: fundusz Inovo Venture Partners, niemiecki Rheingau Founders, Market One Capital i prywatni inwestorzy (skład inwestorów podobny jak przy ubiegłorocznej transakcji).

– Dzięki kontroli nad wszystkim etapami podstawowej opieki medycznej Jutro Medical i jego zespoły medyczne mogą wprowadzać innowacje w czasie rzeczywistym, udostępniając je na bieżąco pacjentom. Wprowadzenie zwinnego i efektywnego modelu pracy do branży, która znana jest raczej ze spowolnionego czasu reakcji, to zupełnie nowa jakość. Dlatego zdecydowaliśmy się ponownie zainwestować – zaznaczył Johann Reich, partner w Rheingau Founders.

Inwestor przyznaje, że wiele na rynku opieki medycznej zmienił wybuch pandemii COVID-19. Co najważniejsze - zwiększył zainteresowanie pacjentów i placówek cyfrowymi narzędziami komunikacji i zarządzania.

Jutro Medical świadczy usługi finansowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Oferuje pacjentom możliwość odbycia zdalnych konsultacji w aplikacji mobilnej oraz cyfrowego przesyłania i przechowywania dokumentacji medycznej, a także dostęp do realnej placówki medycznej. Automatyzuje też pracę lekarzy, np. wypełnianie dokumentacji.

Firma planuje dalszy rozwój produktu, w tym w zakresie zwiększania wydajności przychodni. Chce otworzyć stacjonarne placówki w kolejnych miastach (obecnie jest dostępna w Warszawie), a także pierwszą w Polsce przychodnię obsługującą pacjentów na NFZ całodobowo. Wsparciem w realizacji wyznaczonych celów będą pieniądze od inwestorów.

– Wybuch pandemii całkowicie zmienił sposób korzystania z opieki medycznej, ale rozwój technologii w medycynie to znacznie więcej niż zdalne konsultacje. Chcemy ułożyć na nowo opiekę zdrowotną tak, by zaczynała się na długo przed wykryciem objawów - zaznacza Adam Janczewski, założyciel i CEO Jutro Medical.

Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
×
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane