Przychodnia przyszłości zdobyła kapitał

opublikowano: 08-12-2020, 12:53

Jutro Medical otrzymało 6,2 mln zł na rozwój nowoczesnego systemu opieki zdrowotnej. Firma przyciągnęła znanych inwestorów.

W rundzie inwestycyjnej zrealizowanej właśnie przez start-up Jutro Medical wzięła udział grupa aniołów biznesu: Maciej Zużałek (prezes Ten Square Games), Maciej Noga (współzałożyciel Grupy Pracuj i funduszu Pracuj Ventures), Chris Guzowski (związany z funduszem Polipo Ventures) i Marcin Tchórzewski (prezes Coders Lab). Dołączyły do nich: niemiecki fundusz Rheingau Founders oraz polskie Kogito Ventures, Inovo Venture Partners i Market One Capital. Inwestorzy w sumie włożyli w projekt 6,2 mln zł.

Pieniądze mają umocnić pozycję Jutra Medical na rynku i ułatwić firmie rozwój, w tym – jak deklarują jej przedstawiciele - stworzenie „modelowej przychodni przyszłości”, która będzie obsługiwać pacjentów całodobowo przez siedem dni w tygodniu, działając w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia. Wizja biznesu zakłada łączenie tradycyjnej, podstawowej opieki zdrowotnej z online’ową. Obecnie firma ma jedną stacjonarną przychodnię na warszawskim Żoliborzu i oferuje pacjentom zdalne konsultacje.

Cyfrowa wizja
Cyfrowa wizja
Jesteśmy wciąż w początkowej fazie, ale widzimy, że nasze podejście szczególnie sprawdza się teraz, w czasie pandemii koronawirusa - mówi Adam Janczewski, prezes i założyciel Jutra Medical.
materiały prasowe

Technologie mają być podstawą organizacji procesów w Jutrze Medical. Adam Janczewski, prezes i założyciel, zapowiada m.in. zautomatyzowanie najbardziej powtarzalnych zadań lekarzy oraz udostępnienie „przychodni w smartfonie”, co ma ułatwić komunikację pacjentów z medykami. W promocji cyfrowego podejścia do opieki zdrowotnej pomaga trwająca pandemia.

- Jesteśmy przekonani, że rozwiązania takie jak Jutro Medical przyczynią się do rozwoju cyfrowych narzędzi oraz aplikacji dla lekarzy i pacjentów, a także podniosą jakość świadczeń zdrowotnych – mówi Johann Reich, partner w Rheingau Founders.

Projekt „przychodni w smartfonie” jest jeszcze na wczesnym etapie wdrażania.

Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
×
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane