W segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) przychody w sierpniu wzrosły o 67 proc. do 53,2 mln zł, z czego 16,6 mln zł przypadło na przejęty pod koniec 2018 r. Bytom.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-sierpień 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 410,7 mln zł (w tym Bytom 124,6 mln zł) i była wyższa o około 54,6 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
W segmencie jubilerskim przychody wyniosły 31,2 mln zł (+22 proc.), a narastjaco 220,8 mln zł (+20,5 proc.).
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w sierpniu 2019 roku przez grpę wyniosła około 49,9 proc. i była niższa od marży osiągniętej w sierpniu 2018 roku o około 0,8 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-sierpień 2019 wyniosła około 51,1 proc. i była wyższa o 1,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej na koniec sierpnia 2019 roku wyniosła 53,9 tys. m2 (w tym Bytom 16,4 tys. m2).
