Przyszłość to Web2

Sławomir Kornicki
opublikowano: 22-01-2007, 00:00

Ważne były przejęcia. Numer 1 to przejęcie YouTube przez Google. W Polsce zakup RMF FM przez Bauera sprawił, że ten drugi niespodziewanie pojawił się wśród akcjonariuszy Interii.

Kolejne wydarzenie to wprowadzenie konsoli Microsoftu xBox i Sony — PlayStation3 (na razie w Japonii). Nowe konsole stają się domowymi centrami rozrywki, w 2007 r. mają prawo walczyć o coraz większe budżety mediowe.

Zwraca uwagę Web 2.0. Serwisy społecznościowe, których treść jest współtworzona przez użytkowników, niebawem będą dotyczyły wszystkich kanałów cyfrowych. Daje to reklamodawcom nowe możliwości komunikacji i dotarcia do grup docelowych.

Nastąpi transformacja operatorów telefonicznych w dystrybutorów treści. Oferta większej ilości usług, przede wszystkim wideo, przez nowych i obecnych graczy na rynku telefonii komórkowej to kwestia kilku miesięcy.

Sławomir Kornicki

dyrektor zarządzający Media Contacts

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sławomir Kornicki

Polecane