Puls Przedsiębiorcy – 2 maja 2006

(Tadeusz Stasiuk)
02-05-2006, 08:21

Jeżeli wydatek nie jest kosztem podatkowym, to nie odlicza się VAT. Do pewnego limitu staje się nim w przypadku reprezentacji i reklamy. Zapis ten jest nie tylko niekorzystny dla przedsiębiorców, ale również sprzeczny z przepisami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Uznają one prawo do odliczenia VAT za jedną z podstawowych zasad gospodarczych.

Jeżeli wydatek nie jest kosztem podatkowym, to nie odlicza się VAT. Do pewnego limitu staje się nim w przypadku reprezentacji i reklamy. Zapis ten jest nie tylko niekorzystny dla przedsiębiorców, ale również sprzeczny z przepisami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Uznają one prawo do odliczenia VAT za jedną z podstawowych zasad gospodarczych. O sprawie można przeczytać we wtorkowym „Przedsiębiorcy’ dodatku „Pulsu Biznesu”. Artykuł można również znaleźć tutaj.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Puls Przedsiębiorcy – 2 maja 2006