Puls Przedsiębiorcy – 8 listopada 2006

(Tadeusz Stasiuk)
08-11-2006, 08:22

Wyniki finansowe firmy prezentują na konferencjach prasowych lub w komunikatach. Dłuższe kampanie informacyjne to rzadkość. A szkoda. Każde przedsiębiorstwo musi co jakiś czas przeprowadzić analizę zysków i strat. Taki biznesowy rachunek sumienia jest potrzebny, by zobaczyć, co poszło źle, a co wspaniale i dlaczego.

Wyniki finansowe firmy prezentują na konferencjach prasowych lub w komunikatach. Dłuższe kampanie informacyjne to rzadkość. A szkoda. Każde przedsiębiorstwo musi co jakiś czas przeprowadzić analizę zysków i strat. Taki biznesowy rachunek sumienia jest potrzebny, by zobaczyć, co poszło źle, a co wspaniale i dlaczego. O sprawie pisze w środowym „Przedsiębiorcy” dziennik „Puls Biznesu”. Artykuł można również przeczytać tutaj.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Puls Przedsiębiorcy – 8 listopada 2006