Puls radzi

Monika Niewinowska
18-11-2003, 00:00

Jak nie przegapić informacji o programach pomocowych, przetargach i konferencjach.

Wielokrotnie na łamach „PB” wspominaliśmy, że warto na bieżąco śledzić informacje na stronie internetowej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W lewej, dolnej części strony znajdują się linki, pozwalające na wpisanie się na listy mailingowe agencji. Dzięki zarejestrowaniu się do naszej skrzynki poczty elektronicznej trafiać będą wszystkie interesujące nas wiadomości.

PARP, na podstawie informacji o zainteresowaniach i profilu działalności osób odwiedzających stronę internetową, wprowadził podział adresatów na grupy tematyczne. Do wyboru są trzy możliwości — powiadom mnie o: nowościach na stronie, nowych przetargach i konkursach oraz nowych targach i konferencjach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Monika Niewinowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu