Menedżerka posiadająca wieloletnie doświadczenie w strukturach banku należącego do austriackiej Raiffeisen Bank International Group, który działa na 12 rynkach Europy i obsługuje ponad 15 mln klientów, będzie łączyć obszar marketingu, sprzedaży oraz obsługi klienta.
— W nowej roli chcę spojrzeć na rozwój Raiffeisen Digital Banku w sposób holistyczny — od strategii marketingowych i komunikacyjnych przez wzmocnienie współpracy z naszymi partnerami i rozwój nowych kanałów sprzedaży po bezpośrednie doświadczenie klienta. Naszą ambicją jest dalszy dynamiczny wzrost przy jednoczesnym budowaniu długofalowych relacji i partnerskiego podejścia do klienta—– mówi Pauline Schreuder, head of customer growth w Raiffeisen Digital Banku (RDB).
Z końcem września z bankiem, który działa w Polsce od września 2021 r. jako oddział austriackiego Raiffeisen Bank International, pożegnał się Kamil Niewiatowski, który pełnił funkcję country managera RDB na Polskę. Działający wyłącznie w formie cyfrowej bank, którego aktywa sięgają 500 mln EUR, ma w portfolio kredyty gotówkowe i konsolidacyjne, a także lokaty terminowe złotowe i walutowe oraz konto oszczędnościowe.