Rainer i edukacja sportowa

MAZ
10-12-2007, 00:00

W grudniu rusza Akademia Rainer Sport Consulting. W jej ramach agencja Rainer Communication zapowiada szkolenia i konsultacje dla przedstawicieli klubów: zawodników, trenerów, kadry zarządzającej, by przygotować ich do współpracy z agencjami PR, a w samych klubach pomóc stworzyć profesjonalnie funkcjonujące struktury komunikacyjne. Rainer obsługuje m.in. klub piłkarski Zagłębie Lubin, ma też doświadczenie we współpracy wizerunkowej ze znanymi sportowcami, m.in. z Mariuszem Czerkawskim i Tomaszem Frankowskim. Rainer Communication angażuje się też w działania na rzecz propagowania sportu jako ważnego elementu promocji — zorganizowała wraz z miesięcznikiem „Brief” konferencję pt. „Sport jako skuteczny czynnik promocji miast i regionów”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / Rainer i edukacja sportowa