Rama wspiera dom dziecka

Ewa Bęczkowska
opublikowano: 2001-05-16 00:00

Rama wspiera dom dziecka

W dniach 12-13 maja w Parku Kultury w Powsinie odbył się Wielki Piknik Ramy pod nazwą Park-O!-Rama.

W ten niekonwencjonalny sposób firma Unilever postanowiła dotrzeć do swoich konsumentów. Tym razem zaproponowała im wartości inne niż użytkowe. Zaprosiła dzieci, młodzież i dorosłych do wspólnego, aktywnego spędzenia wolnego czasu na świeżym powietrzu. W programie znalazły się występy znanych artystów oraz zespołów muzycznych. Specjalnie dla dzieci przygotowano kilka alejek (aleja Najmłodszych, Malownicza, Filmowa, Muzyczna), w których czekały na nie zabawy z niespodziankami, pokazy filmów oraz spotkania z postaciami z bajek. Rama zadbała również o to, aby goście pikniku mogli odpocząć i posilić się. W alei Śmietankowej i Jogurtowej można było skosztować kanapek za symboliczne 50 groszy, a w Obiadowej naleśników za jedyną złotówkę.

— Zebrane w ten sposób pieniądze przekażemy na rzecz Domu Dziecka Wieruchowo Człuchowskie w Człuchowie koło Tucholi. Dom dziecka potrzebuje pieniędzy na opał i żywność dla 100 wychowanków. Już dziś wiadomo, że dzięki wsparciu w ramach Park-O!-Ramy dzieci otrzymały część produktów żywnościowych na kredyt — mówi Izabela Najda, przedstawiciel marki Rama z Unilever Polska.

Kolejne spotkania z ramą zaplanowano na 27 maja w Trójmieście oraz 10 czerwca w Krakowie.