Reklama wpada w sieć sieci

Katarzyna Latek
27-04-2007, 00:00

Handel w internecie sięgnął 5 mld zł rocznie, a sieć sięga po coraz większe kawałki reklamowego tortu.

Handel w internecie sięgnął 5 mld zł rocznie, a sieć sięga po coraz większe kawałki reklamowego tortu.Aż o 60 proc. wzrosły w zeszłym roku wydatki na reklamę online. Sięgnęły 215 mln zł. W 2007 r. czeka nas kolejny znaczny wzrost do 335 mln zł — szacuje Interactive Advertising Bureau Polska (IAB). Jesteśmy w tej dziedzinie liderem naszej części Europy. Udział internetu w reklamowym torcie rośnie: wynosi w Polsce już 3,9 proc. (2,7 proc. rok wcześniej). Zmniejszył się udział prasy (choć...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Puls Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / Reklama wpada w sieć sieci