Reklamowy Adform wchodzi na małą giełdę

W Mielcu można zrobić biznes na wystroju wnętrz — zwłaszcza jeśli aranżowane wnętrza to nie burżuazyjne apartamenty, ale punkty handlowe w dużych sieciach.

Na NewConnect debiutuje dziś spółka Adform z Mielca, zajmująca się „aranżacją punktów sieci dystrybucji w Polsce” i tworzeniem materiałów POS (czyli wspierających sprzedaż stojaków reklamowych, regałów czy ekranów). Według jej szacunków, rynek, na którym działa, jest wart rocznie 2,5 mld zł — Adform tymczasem w 2012 r. miał 12,96 mln zł przychodów przy 0,89 mln zł zysku netto. Rok wcześniej było lepiej — przychody wyniosły 19,9 mln zł, a zysk — 2 mln zł. Zatrudniająca ok. 100 osób spółka z oferty prywatnej zebrała 0,66 mln zł — papiery obejmowano po 5,5 zł.

Pieniądze te już wydała — pod koniec marca kupiła 29,44 proc. udziałów w spółce Wimet, zajmującej się obróbką metali. Karty w akcjonariacie spółki rozdaje jej zarząd — prezes Andrzej Kuncewicz i wiceprezes Tomasz Teresak mają po 47,81 proc. akcji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcel Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Reklamowy Adform wchodzi na małą giełdę