Spółka ubezpieczeniowa z grupy PZU w ciągu ostatnich pięciu lat potroiła przypis składki brutto, pokonując psychologiczną barierę miliarda złotych. Zeszłoroczne rekordy to 100 tys. sprzedanych polis komunikacyjnych OC/AC i milion klientów. Jak twierdzi Agnieszka Wrońska, prezes Link4, na sukces złożyło się wiele czynników.

— Jednym z ważniejszych jest konsekwentne budowanie relacji i wiarygodności, zarówno w kontaktach wewnątrz firmy, jak i z agentami, z którymi współpracujemy. Ponadto nie boimy się ryzykować i wychodzić z nowoczesnymi rozwiązaniami — mówi Agnieszka Wrońska. W 2018 r. ubezpieczyciel nieco zwolni — będzie rósł w tempie jednocyfrowym, nieodbiegającym od średniej rynkowej. Skupi się na poprawie rentowności biznesu komunikacyjnego.
1mld zł Takim przypisem składki zamknął ubiegły rok Link4, wyprzedzając plan o dwa lata.
15 Tyle lat temu sprzedał pierwszą polisę komunikacyjną…
80 proc. …a tylu klientów co roku ją odnawia.