Rośnie sprzedaż bezpośrednia

DI
opublikowano: 29-03-2016, 22:00

W 2015 r. sprzedaż całego sektora sprzedaży bezpośredniej wyniosła 3,001 mln zł, co stanowi wzrost o 4 proc. w stosunku do 2014 r.

Liczba osób współpracujących z przedsiębiorstwami sprzedaży bezpośredniej wzrosła o 5 tys., do 955 tys. 86 proc. sprzedawców stanowią kobiety.

Łączna liczba zamówień wyniosła ok. 36 mln, z czego 90 proc. zostało zrealizowanych w sprzedaży indywidualnej, a 10 proc. w sprzedaży grupowej podczas prezentacji organizowanych na życzenie i w domach konsumentów — podało Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy