Rozbudowa M1 Czeladź

EKG
02-09-2008, 00:00

27 sierpnia otwarto Centrum Handlowe M1 Czeladź — po rocznych pracach budowlanych obiekt powiększył się o 14 tys. mkw. (do 68 tys. mkw.), stając się drugim co do wielkości centrum handlowym na Śląsku. Centrum wyróżniające się pomarańczową attyką wzbogaci się o 110 nowych sklepów i 30 wolno stojących punktów handlowo-usługowych. Znajdzie się w nim 57 nowych logo firm z branży obuwniczej, jubilerskiej, perfumeryjnej oraz usług specjalistycznych. Wśród nowych najemców są: New Yorker, Gerry Weber, Almi Decor, Royal Collection, Tchibo. Rozbudowie towarzyszyła reorganizacja parkingu. Głównego zarządcę — Metro Group Asset Management — inwestycja kosztowała 60 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: EKG

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Nieruchomości / Rozbudowa M1 Czeladź