Rozbudowana struktura

MAZ
07-01-2008, 00:00

Największym wyzwaniem w budowaniu skutecznej komunikacji wewnętrznej w naszej firmie są jej sieciowy charakter (prawie 8,5 tys. placówek) i liczba zatrudnionych (ponad 100 tys.). Kilkuosobowy dział informacji i komunikacji społecznej (zajmuje się komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną) jest kierowany przez rzecznika prasowego i współpracuje z wytypowanymi pracownikami w jednostkach organizacyjnych. Ważnym elementem tego modelu są też komórki odpowiedzialne za zarządzanie kadrami.

W komunikacji wewnętrznej korzystamy z intranetu, ale by skutecznie dotrzeć do pracowników, indywidualizując komunikat, wykorzystujemy e-mailing. Tradycją są też czaty z kadrą zarządzającą. Ważną rolę odgrywa tygodnik pracowników „Poczta Polska”. Wspieramy również takie inicjatywy, jak wewnętrzny komunikator pocztowy, będący swoistym forum dyskusyjnym.

Radosław Kazimierski

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / Rozbudowana struktura