Rozwiązania Benhauer w WWF

opublikowano: 26-09-2014, 00:00

Krakowska firma pochwaliła się kontraktem. Z jej systemu automatyzacji marketingu skorzysta fundacja WWF Polska.

SalesManago Marketing Automation to flagowy produkt krakowskiej firmy Benhauer. Teraz użytkownikiem platformydo automatyzacji procesów marketingowych w internecie będzie również fundacja WWF Polska, działająca na rzecz ochrony przyrody i zagrożonych gatunków zwierząt; dołączy do ok. 1 tys. klientów spółki. Z pomocą SalesManago fundacja będzie mogła m.in. monitorować zachowania osób odwiedzających jej stronę internetową i na bieżąco informować swoich darczyńców, na co przeznaczone zostały ofiarowane przez nich pieniądze, wysyłając do nich wiadomości e-mailowe. Dodatkowo uruchomione zostanie narzędzie Lead Nurting, które ma być pomocne w działaniach informacyjnych i edukacyjnych, kierowanych zarówno do już pozyskanych, jak i nowych, potencjalnych darczyńców fundacji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Rozwiązania Benhauer w WWF