Rusza kampania promująca bezpieczne drogi

KAP
opublikowano: 2010-09-29 05:27

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) rozpisała przetarg na wybór firmy, która zorganizuje kampanię informacyjno-edukacyjną w prasie drukowanej.

Chodzi o rozpropagowanie programu „Drogi zaufania”, dzięki któremu ograniczona zostanie liczba wypadków.

Akcja GDDiA będzie mieć charakter edukacyjny.
Akcja GDDiA będzie mieć charakter edukacyjny.
None
None

Dyrekcja chce, by wykonawca wybrał dwa dzienniki ogólnopolskie w których będą zamieszczone teksty propagujące bezpieczeństwo na drogach. Artykuły mają znaleźć się także w prasie branżowej i regionalnej. Do gazet będą też dołączane mapy fotoradarów itp.

Kampania ma być zrealizowana jeszcze w tym roku, więc na składania ofert zostało mało czasu. Potencjalni chętni swoje propozycje muszą przedstawić do 3 października.
Budżet GDDKiA na ten projekt będzie ujawniony dopiero po złożeniu ofert.

Kontakt: Anna Kaczmarska
tel. 22 375 89 25
fax 22 375 87 63