Salon z charakterem

BAW
opublikowano: 2011-01-04 17:32

W latach 90. ubiegłego wieku zaczęli od skromnego, a można by nawet powiedzieć, ciasnego punktu sprzedaży aut w Katowicach. Najpierw była współpraca z Daewoo. Dwa lata później zaczęli sprzedawać Ople i Chevrolety.

Piotr Mozdyniewicz, prezes i założyciel MM Cars, na początku wyznaczył firmie kilka celów: uzyskać mocną pozycję na lokalnym rynku, zdobyć doświadczenie w pracy z klientami i budować zaplecze dla poważnego biznesu samochodowego.
- Ważne, żeby utrzymywać wysoką jakość tego, co się robi. Cokolwiek się sprzedaje, ważne, jakie korzyści odnoszą klienci, bo to wierni klienci są gwarancją sukcesu - zaznacza Piotr Mozdyniewicz.
W nowe stulecie MM Cars wszedł z nowym salonem sprzedaży i serwisem. Dobra lokalizacja w pobliżu dużego centrum handlowego, a przede wszystkim znacznie więcej przestrzeni dla klientów i pracowników.
- Nasz salon jest odzwierciedleniem tego, do czego dążymy - wysoki standard i nowoczesność przy zachowaniu maksymalnie szerokiej oferty. Stąd też kolejne ważne wydarzenia to autoryzacja Subaru i Suzuki, no i wreszcie zwieńczenie planów - marki superpremium, czyli Jaguar, Land Rover i Range Rover - informuje Piotr Mozdyniewicz.
MM Cars może się pochwalić wieloma wyróżnieniami. W 2003 r. uzyskał tytuł Dealera Roku za standardy, przyznany przez klientów Opla. Jest też nagroda Master Award za najwyższy procent realizacji planów sprzedaży w 2007 r. spośród wszystkich krajów Europy Środkowej i Wschodniej i tytuł Auto Salon 2008 dla najlepszego obiektu dilersko-serwisowego w Polsce.

Strategia:
Ciągłe podwyższanie standardów obsługi, oferty dla klientów, wykorzystywanie zdobytych doświadczeń i pozyskiwanie nowych partnerów w biznesie.