Samorząd inwestuje

DI
opublikowano: 25-02-2010, 00:00

samorzĄd inwestuje

Poznań chce błysnąć w Europie Zachodniej. W tym celu jego władze planują 28-dniową wizerunkową kampanię promocyjną. Właśnie rozpisały na nią przetarg. Procedura jest otwarta, o zwycięstwie mają zdecydować następujące czynniki: cena (waga 40), kreacja i koncepcja kampanii. (30), ocena mediaplanu (25), ocena elementów dodatkowych (5).

1,64 mln zł

Na tyle poznański ratusz oszacował wartość netto zamówienia (bez VAT).

1 IV

Tego dnia mija termin składania ofert w przetargu.

Kontakt: Magdalena Borkowska tel.: +48-61-878-52-10 e-mail: bzp@um.poznan.pl

fax: +48-61-878-50-85 http://bip.city.poznan.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu