Samsung: nie ma daty rozpoczęcia dostaw Galaxy Fold

opublikowano: 07-05-2019, 11:23

Samsung Electronics przeprosił klientów w USA, którzy zamówili jego innowacyjny smartfon ze składanym ekranem, za brak terminu rozpoczęcia dostaw, pisze Reuters.

Południowokoreański gigant opóźnił rozpoczęcie sprzedaży Galaxy Fold po ujawnieniu wad smartfonów przez recenzentów, którzy mogli je przetestować jako pierwsi.

W USA Samsung właśnie rozesłał email do osób, które zamówiły Galaxy Fold, w którym informuje, że zamówienie zostanie anulowane 31 maja jeśli go nie potwierdzą lub firma nie wyśle im telefonu do tego czasu. Jednocześnie spółka poinformowała, że nie może podać jeszcze terminu rozpoczęcia dostaw Galaxy Fold.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy