Schodami w górę Firmowe awanse w marketingu i mediach

RAF
opublikowano: 2009-01-19 00:00

Dirk Veryser i Roel Annega

Awansowali w Coca-Coli. Pierwszy został dyrektorem generalnym Coca-Cola Poland Services i odpowiada za region Europy Północnej i Środkowej. Drugi objął stanowisko dyrektora marketingu odpowiedzialnego za ten sam region.

Andrzej Szewczyk

Jest dyrektorem zarządzającym Artegence. W latach 2004-07 kierował redakcją Ośrodka Mediów Interaktywnych Telewizji Polskiej.

Katarzyna Kalinowska

Została kierownikiem działu reklamy pism telewizyjnych Wydawnictwa Bauer. Marcin Jaśkiewicz jest tam teraz starszym specjalistą ds. reklamy, a Paulina Kaczyńska — specjalistą ds. reklamy w dziale reklamy pism poradniczo-rozrywkowych.

Aleksandra Majewska

Jest teraz dyrektorem programowym Eski Wrocław. Zastąpiła Igora Nurczyńskiego, który został dyrektorem programowym Eska TV.

Grzegorz Kossakowski

Dotychczasowy dyrektor finansowy wszedł do zarządu Agory. Zaczynał w niej w 2000 r. jako kierownik ds. transakcji w pionie nowych przedsięwzięć.