Shell bez sklepów Piotr i Paweł

WIS
opublikowano: 03-02-2010, 08:15

Zarząd sieci Piotr i Paweł zdecydował się zakończyć współpracę z firmą paliwową Shell przy realizacji projektu utworzenia sieci sklepów Piotr i Paweł Express na jej stacjach paliw w Polsce.

Sieć tłumaczy, że trwający od października 2008 r. okres testowy nie pozwolił, mimo dobrych wyników, wypracować wspólnej polityki handlowej. Piotr i Paweł będzie koncentrował się na realizacji podstawowej strategii rozwoju opartej na sklepach z segmentu supermarketów. Obecnie ma ich 66, a w tym roku planuje otwarcie 12. Sieć osiągnęła w 2009 r. 1,3 mld zł obrotów, 20 proc. więcej niż rok wcześniej.

Sieć Piotr i Paweł nie dogadała się z Shelem.
Sieć Piotr i Paweł nie dogadała się z Shelem.
None
None
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane