Sheraton rozstawił namiot za 500 tysięcy dolarów

Ewa Bęczkowska
opublikowano: 2001-05-02 00:00

Sheraton rozstawił namiot za 500 tysięcy dolarów

W 2000 roku hotel Sheraton postanowił powiększyć powierzchnię sal konferencyjnych dokupując elegancki namiot o powierzchni 1250 m kw. Sheraton Marque jest dodatkową salą balową hotelu, zainstalowaną na terenie klubu sportowego „Spójnia” na Wybrzeżu Gdyńskim.

— Namiot będzie otwarty od kwietnia do października. Ma drewniane podłogi, eleganckie żyrandole oraz zaplecze pozwalające obsłużyć od 500-2500 osób. Koszt wynajęcia wynosi 10 tys. zł. Namiot przystosowany jest do różnych warunków pogodowych (ma system ogrzewania i chłodzenia) — mówi Grażyna Kocyłowska, menedżer sprzedaży i cateringu w Sharaton Warsaw Hotel&Towers.

Położenie „Sheraton Marquee” na brzegu Wisły pozwala na organizowanie wielu atrakcji plenerowych. 27-30 września odbędzie się „Sheraton-Warsaw Beer Fest”, święto piwa z bawarską muzyką, polskim jedzeniem i różnymi gatunkami piwa z całego świata.