Sienna Center wspiera przychodnię dziecięcą

Patrycja Otto
opublikowano: 2003-09-09 00:00

Na początku września na wewnętrznym dziedzińcu biurowca Sienna Center odbyła się dla najemców doroczna impreza — Summer Drink Party. Uczestniczyło w niej ponad 300 osób — pracowników firm Alcon, Allen & Overy, Cushman & Wakefield Healey & Baker, Dalkia, Estetica, Icap, ING Bank Śląski, Miedziana, Nokia, Oracle Polska, Servier Polska oraz The Boston Consulting Group. Organizatorem i sponsorem spotkania był właściciel obiektu — firma Europolis Invest. Summer Drink Party odbył się po raz pierwszy w 1998 r. Pomysłodawcą takiej integracji jest firma doradcza Cushman & Wakefield Healey & Baker, która jest zarządcą biurowca.

Pieniądze uzyskane ze sprzedaży biletów wejściowych na Summer Drink Party oraz z aukcji prac pt. „Wakacje”, namalowanych przez dzieci, zostały przeznaczone na cel charytatywny. Jest nim modernizacja przychodni dziecięcej w Szpitalu im. Dzieci Warszawy. Placówka potrzebuje w sumie 65 tys. zł.

Podczas imprezy zgromadzono 32,5 tys. zł. 7,3 tys. zł uzyskano z biletów i aukcji. Pozostałą część dołożyła firma Europolis Invest. W ten sposób uzyskano połowę potrzebnej sumy.

— Cieszę się, że modernizacja przychodni staje się faktem. Co roku przyjmowanych jest w niej 3 tys. małych pacjentów — powiedział Włodzimierz Borowski, ordynator i lekarz naczelny Szpitala im. Dzieci Warszawy.

Szpital ma 125 lat. Leczy dzieci z całego kraju. Jest także bazą szkoleniową dla lekarzy pediatrów.