Social WiFi na amerykańskim rynku

  • Marta Bellon
15-09-2014, 00:00

Spółka Social WiFi otrzymała w czerwcu 196 tys. zł na przygotowanie strategii wejścia na rynek amerykański i kanadyjski w ramach projektu Go Global.

W ubiegłym roku Social WiFi zdobyła ponad 1,1 mln zł kapitału od inwestorów, wiosną tego roku po raz pierwszy przetestowała swoją usługę za oceanem, a teraz — nieco ponad rok od debiutu — założyła spółkę i wprowadza usługę na amerykański rynek. Umożliwia ona komunikację między miejscami, udostępniającymi darmowe Wi-Fi — restauracjami, centrami handlowymi czy hotelami — a ich klientami.

Firma ma już za sobą pilotaż w Nowym Jorku, a jej szef — Artur Racicki — dwumiesięczny pobyt w Dolinie Krzemowej. Te plany zrealizowała dzięki udziale w programie Plug And Play International realizowanemu przy wsparciu finansowym Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach projektu Go Global.

— Krok po kroku realizujemy plan wprowadzenia usługi na zagraniczne rynki. Po pilotażu w kluczowych miejscach Nowego Jorku, w tym na Manhattanie, doprowadziliśmy do założenia spółki i podpisania pierwszej umowy dystrybucyjnej. Chcemy wykorzystać naszą obecność w USA na 100 proc. — mówi Artur Racicki, prezes Social WiFi.

W Europie z Social WiFi korzysta ponad 120 tys. użytkowników. Do końca roku spółka chce wejść na kolejne nowe rynki, m.in. do Czech i Turcji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Social WiFi na amerykańskim rynku