Największy na świecie nadawca telewizji hiszpańskojęzycznej zanotował w II kwartale 1-procentowy spadek zysków. To skutek rosnących kosztów finansowych. Zarobił 135 mln USD. Sprzedaż wyniosła 936 mln USD, czyli o 10 proc. więcej niż przed rokiem.
Artykuł dostępny dla subskrybentów i zarejestrowanych użytkowników
REJESTRACJA
SUBSKRYBUJ PB
Zyskaj wiedzę, oszczędź czas
Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
Poznaj „PB”
79 zł7,90 zł/ miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać?Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
Największy na świecie nadawca telewizji hiszpańskojęzycznej zanotował w II kwartale 1-procentowy spadek zysków. To skutek rosnących kosztów finansowych. Zarobił 135 mln USD. Sprzedaż wyniosła 936 mln USD, czyli o 10 proc. więcej niż przed rokiem.