Czytasz dzięki

Spec od grywalizacji na Śląsku

opublikowano: 21-07-2016, 22:00

Doceniony przez Amerykanów polski producent gier dla biznesu rozwija skrzydła w sosnowieckim parku technologicznym.

Gamifikacja (inaczej grywalizacja) to wykorzystywanie mechanizmów znanych z gier fabularnych i komputerowych do modyfikowania zachowań ludzi w sferach dalekich od cyfrowej rozrywki, np. w biznesie i pracy. Zrazu zalety tej metody docenił świat marketingu, sprzedaży i edukacji.

Od niedawna zdobywa ona również sektor HR, o czym dużo mogliby powiedzieć specjaliści z One2tribe — spółki nagrodzonej m.in. przez amerykańską firmę Nexon w konkursie Nexon Initiative na najbardziej innowacyjny pomysł na grę social. Aby móc się jeszcze szybciej rozwijać, zarząd polskiego przedsiębiorstwa zdecydował się uruchomić działalność w Sosnowieckim Parku Naukowo-Technologicznym.

— Liczymy na współpracę ze środowiskami naukowymi i niezależnymi specjalistami, a także na pomoc w znalezieniu pracowników. Będziemy chcieli skorzystać z wiedzy i doświadczenia parku w ubieganiusię o dofinansowanie unijne — ujawnia Wojciech Ozimek, prezes One2tribe.

Firma produkuje oprogramowanie związane z ekonomią behawioralną, które służy do zmiany zachowań i motywowania pracowników za pomocą schematów nagród. W jej ofercie są też gry wspierające dzieci i dorosłych w nauce. Z rozwiązań One2tribe korzystają m.in. banki BZ WBK i Raiffeisen Polbank czy operatorzy Polkomtel i Play. A spośród zagranicznych firm — duński Egmont Global, amerykański Nexon i izraelski Loco Loco.

Stać cię na więcej
Newsletter autorski Mirosława Konkela
ZAPISZ MNIE
×
Stać cię na więcej
autor: Mirosław Konkel
Wysyłany raz w tygodniu
Mirosław Konkel
Jesteś lepszy, niż ci się wydaje, ale nie tak dobry, jak mógłbyś być. Zapisz się na newsletter - znajdź inspiracje i odpowiedzi na ważne pytania.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Polecane