Specjalizacja w e-reklamie

  • Marta Bellon
opublikowano: 21-02-2014, 00:00

34 proc. Taką część wydatków na reklamę w sieci będą w tym roku stanowić wydatki na reklamę osobistą na amerykańskim rynku — prognozuje Magna Global.

Wydatki na tzw. inteligentną reklamę internetową do 2017 r. będą stanowiły połowę wartości rynku reklamowego w Stanach Zjednoczonych. Z najnowszych badań wynika, że w ciągu najbliższych trzech lat udział w rynku znanych do tej pory form reklamowych spadnie z 47 do 17 proc. A tegoroczne wydatki na zautomatyzowaną reklamę osobistą wyniosą 34 proc. całego budżetu na reklamę odsłonową w Stanach Zjednoczonych. Inteligentna reklama bazuje na analizie zachowań internautów w serwisach i sklepach internetowych, tworzy na bieżąco spersonalizowane reklamy dostosowane do konkretnego użytkownika.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu