Właściciel najpopularniejszego serwisu streamingowego z muzyką i podcastami pochwalił się wynikami kwartalnymi. Zanotował spore wzrosty.
Przychody Spotify sięgnęły w pierwszym kwartale prawie 1,85 mld EUR, a liczba aktywnych użytkowników miesięcznie wzrosła do 286 mln, co stanowi wzrost o 31 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Z tej grupy 130 mln osób płaci abonament. Spółka cały czas poszerza swoją bazę podcastów i ma już ponad milion tytułów.
Artykuł dostępny dla subskrybentów i zarejestrowanych użytkowników
REJESTRACJA
SUBSKRYBUJ PB
Zyskaj wiedzę, oszczędź czas
Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
Poznaj „PB”
79 zł5 zł/ miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci.Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
przez pierwsze dwa miesiące później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Od jakiegoś czasu nie masz pełnego dostępu do publikowanych treści na pb.pl. Nie może Cię ominąć żaden kolejny news.Wróć do świata biznesu i czytaj „PB” już dzisiaj.
Właściciel najpopularniejszego serwisu streamingowego z muzyką i podcastami pochwalił się wynikami kwartalnymi. Zanotował spore wzrosty.
Przychody Spotify sięgnęły w pierwszym kwartale prawie 1,85 mld EUR, a liczba aktywnych użytkowników miesięcznie wzrosła do 286 mln, co stanowi wzrost o 31 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Z tej grupy 130 mln osób płaci abonament. Spółka cały czas poszerza swoją bazę podcastów i ma już ponad milion tytułów.
Spotify
Fot. Bloomberg
- Koronawirus może dziesiątkować niektóre obszary gospodarki, ale wpływ na muzykę cyfrową, czego dowodem jest największa na świecie firma zajmująca się streamingiem muzyki, wydaje się minimalny - komentuje serwis TechCrunch.
Spotify przyznał w liście do akcjonariuszy, że jest zadowolony z dotychczasowych wyników, bo udało się je uzyskać pomimo globalnej niepewności związanej z pandemią. Firma spełniła wcześniejsze prognozy.
- Żyjemy w niespotykanych czasach i jak większość staramy się pokonać tę niepewność najlepiej jak potrafimy. Mamy szczęście, że jako firma jesteśmy w stanie działać bez zakłóceń i mamy nadzieję, że dostarczanie muzyki, informacji i możliwości ucieczki może zapewnić radość i komfort wielu osobom - czytamy w liście.
Firma podsumowała też siedem tygodni pracy zdalnej swoich pracowników. Podkreśla, że jest zadowolona z tego modelu i nie odnotowała spadku wydajności w związku z pracą z domu.