sPrawnik pomaga firmom i studentom

Jak przekonać klientów do nowych rozwiązań technologicznych? Edukując — bezpłatnie.

Serwis informacyjny i e-learningowy sPrawnik powstał, by z wykorzystaniem technik grywalizacyjnych pomóc studentom prawa i aplikantom w nauce do egzaminów uczelnianych i zawodowych. Pierwotnie dostęp do platformy wymagał rejestracji i był płatny. Jednak jego właściciel — spółka SerwisPrawa.pl — dostrzegł możliwość poszerzenia grupy odbiorców. Niedawno firma zrezygnowała z pobierania opłat za użytkowanie, nieco rozszerzyła zakres tematyczny i do korzystania z serwisu zachęca także przedsiębiorców.

— Zależy nam na połączeniu w obrębie serwisu dwóch grup zawodowych — studentów, przyszłych prawników i przedsiębiorców. W serwisie publikujemy treści prawne, informacje ogólne, ale również dotyczące biznesu czy nowych technologii, które mogą być przydatne prawnikom — tłumaczy Sebastian Kondracki, wiceprezes spółki SerwisPrawa.pl. Sam serwis nie jest produktem przynoszącym firmie znaczące zyski, stanowi raczej wizytówkę dla pozostałych oferowanych przez nią narzędzi. Jej właściciele liczą, że przywiązani do serwisu użytkownicy w przyszłości staną się ich klientami (zwiększenie aktywności i tempa przyswajania wiedzy prawnejmają wspomagać techniki grywalizacyjne, wykorzystujące mechanizmy znane z gier do motywowania i zwiększania zaangażowania przy realizacji wyznaczonych zadań). Spółka stworzyła własny system informacji prawnej neoLEX dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich firm, pracowników działów księgowości czy urzędników. Jest on sprzedawany w rocznym abonamencie, z przypisaniem do limitowanej liczby stanowisk pracy. Z dostępnymi na rynku produktami ma konkurować przede wszystkim niższą ceną. W tym celu zrezygnowano np. z komentarzy do ustaw pisanych przez znanych ekspertów, zastępując je limitowaną funkcją „komentarza na żądanie”. W neoLEX nie archiwizuje się też starych ustaw.

— Produkt staramy się dopasować do potrzeb mniejszego biznesu. W tym tygodniu uruchomiliśmy kolejną funkcję — alerty prawne. Przedsiębiorcy, określając wcześniej branżę, w której działają, czy interesującą ich gałąź prawa, są e-mailowo powiadamiani np. o zmianach w ustawie — tłumaczy Sebastian Kondracki.

Dla prawników, a dokładnie kancelarii prawnych, firma ma przygotowaną ofertę neoKancelarii, czyli systemu informatycznego do zarządzania pracą, od momentu pozyskania klienta do rozliczenia za wykonane usługi.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / sPrawnik pomaga firmom i studentom