Sprzedaż globalna coraz łatwiejsza

opublikowano: 24-05-2016, 22:00

PayPal wprowadza na nasz rynek platformę PassPort dla firm, które chcą wejść na zagraniczne rynki.

W dobie e-commerce handel globalny jest w zasięgu każdego przedsiębiorcy. Mimo to przed polskimi firmami wiele do nadrobienia w tej kwestii, szczególnie porównując nasz kraj z innymi rynkami Unii Europejskiej, gdzie średni udział przedsiębiorstw sprzedających online wynosi 20 proc., jak podaje Eurostat. Największą obawą rodaków przed handlem transgranicznym jest przede wszystkim obsługalogistyczna — uważa tak 27 proc. przebadanych przez Główny Urząd Statystyczny firm. Kolejną przeszkodą są problemy z płatnościami, wskazuje na nie 17 proc. respondentów.

— W PayPal wierzymy w potegę potencjału handlu transgranicznego — nawet wśród bardzo małych firm i start- -upów. Właśnie dlatego stworzyliśmy polską wersję PayPal PassPort — całkowicie darmowej i łatwo dostępnej platformy internetowej, która dostarcza polskim sprzedawcom niezbędnych informacji oraz narzędzi wspierających wejście na zagraniczne, nawet najbardziej egzotyczne, rynki — mówi Matt Komorowski, dyrektor zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej. Polska, z ponad dwustu krajów i rynków, jest dziesiątym krajem z dostępem do zlokalizowanej wersji PayPal PassPort. Stworzona z myślą o polskich przedsiębiorcach zawiera przydatne im narzędzia, takie jak interaktywny kalkulator, kontakty do lokalnych organizacji kupieckich, informacje dotyczące kosztów wysyłki do wybranych krajów, kalendarze świąt, najlepsze praktyki na wybranych rynkach, a także dane z raportów. Co istotne — nie należy być klientem PayPal, aby korzystać z platformy. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu