- Dzisiaj mamy nową normalność. Mamy przed sobą niepewne czasy. Nie wiadomo, co tak naprawdę będzie działo się na jesieni. Wielu retailerów przewiduje, że sytuacja może się powtórzyć. Wejście w online, wejście w e-commerce to więc naturalna strategia dywersyfikacji ryzyka, mówiąc najprostszym językiem - mówi Karol Milewski, członek zarządu Omnipack.
- Jeżeli spojrzymy teraz na to, co się działo do tej pory, czyli że w okresie lockdownu co piąta transakcja online w Polsce była wykonana przez nowego konsumenta, to w zasadzie pokazuje nam siłę tego trendu. I wydaje nam się, że perspektywa jest taka, że to będzie się tylko i wyłącznie nasilało - dodaje Milewski.
Posłuchaj całej rozmowy w Podcaście Antykryzysowym.
Wszystkie odcinki Podcastu Antykryzysowego znajdziecie na stronie pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na SoundCloud, Spotify i Apple Podcasts.