Sprzedaż przenosi się do online'u [PODCAST]

Justyna SmolińskaJustyna Smolińska
opublikowano: 2020-06-18 10:00
zaktualizowano: 2020-06-17 22:08

W dzisiejszym odcinku Podcastu Antykryzysowego porozmawiamy o zakupach online. W czasie pandemii ta forma sprzedaży stała się niezwykle popularna, wiele sklepów przeniosło swoje biznesy z offline'u do online'u właśnie. Jak sobie z tym poradziły? I z czym miały największe problemy? Czego oczekują klienci od zakupów online i jak ta obsługa powinna wyglądać?

- Dzisiaj mamy nową normalność. Mamy przed sobą niepewne czasy. Nie wiadomo, co tak naprawdę będzie działo się na jesieni. Wielu retailerów przewiduje, że sytuacja może się powtórzyć. Wejście w online, wejście w e-commerce to więc naturalna strategia dywersyfikacji ryzyka, mówiąc najprostszym językiem - mówi Karol Milewski, członek zarządu Omnipack.

- Jeżeli spojrzymy teraz na to, co się działo do tej pory, czyli że w okresie lockdownu co piąta transakcja online w Polsce była wykonana przez nowego konsumenta, to w zasadzie pokazuje nam siłę tego trendu. I wydaje nam się, że perspektywa jest taka, że to będzie się tylko i wyłącznie nasilało - dodaje Milewski.

Posłuchaj całej rozmowy w Podcaście Antykryzysowym.

Wszystkie odcinki Podcastu Antykryzysowego znajdziecie na stronie pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na SoundCloud, Spotify i Apple Podcasts.