Sprzedaż przenosi się do online'u [PODCAST]

opublikowano: 18-06-2020, 10:00

W dzisiejszym odcinku Podcastu Antykryzysowego porozmawiamy o zakupach online. W czasie pandemii ta forma sprzedaży stała się niezwykle popularna, wiele sklepów przeniosło swoje biznesy z offline'u do online'u właśnie. Jak sobie z tym poradziły? I z czym miały największe problemy? Czego oczekują klienci od zakupów online i jak ta obsługa powinna wyglądać?

- Dzisiaj mamy nową normalność. Mamy przed sobą niepewne czasy. Nie wiadomo, co tak naprawdę będzie działo się na jesieni. Wielu retailerów przewiduje, że sytuacja może się powtórzyć. Wejście w online, wejście w e-commerce to więc naturalna strategia dywersyfikacji ryzyka, mówiąc najprostszym językiem - mówi Karol Milewski, członek zarządu Omnipack.

- Jeżeli spojrzymy teraz na to, co się działo do tej pory, czyli że w okresie lockdownu co piąta transakcja online w Polsce była wykonana przez nowego konsumenta, to w zasadzie pokazuje nam siłę tego trendu. I wydaje nam się, że perspektywa jest taka, że to będzie się tylko i wyłącznie nasilało - dodaje Milewski.

Posłuchaj całej rozmowy w Podcaście Antykryzysowym.

Wszystkie odcinki Podcastu Antykryzysowego znajdziecie na stronie pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na SoundCloud, Spotify i Apple Podcasts.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane