Starbucks szykuje się do wejścia do Włoch

opublikowano: 15-10-2015, 19:59

Starbucks, największa na świecie sieć kawiarni prowadzi rozmowy z włoskim partnerem w sprawie wejścia na tamtejszy rynek. Italia to jednej z kilku dużych krajów w którym amerykańska sieć nie jest jeszcze obecna, donosi Reuters.

Agencja powołując się na gazetę „Corriere della Sera” napisała, że potentat z USA negocjuje z włoskim biznesmenem Antonio Percassi. Według gazety, oczekuje się, że umowa powinna być podpisana przez Bożym Narodzeniem.

Zobacz więcej

Starbucks

Bloomberg

Grupa Percassi z siedzibą w Bergamo, w pobliżu Mediolanu, jest m.in. właścicielem sieci kosmetycznej Kiko, która ma ponad 700 sklepów w całej Europie i Stanach Zjednoczonych. Posiada również umowę franchisingu ze znaną marką bielizny Victoria’s Secret. .

Zdaniem analityków, Włosi mogą nie przekonać się do produktów Starbucks, gdyż preferują małe kawy, szybko wypijane w tzw. dwóch strzałach, łykach przy kontuarze, które są dodatkowo znacznie tańsze od napojów z oferty Amerykanów.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy