Platforma powstała z połączenia n-ki i Canal+ pokazała dziś nową ofertę.
- Chcemy konkurować z teatrami, kinami czy widowiskami sportowymi (mecze piłkarskie) – mówił podczas prezentacji Julien Verley, prezes nC+.
Oferta zaczyna się od 39 zł miesięcznie – w tym jest 70 kanałów (17 jakości HD). Spółka ma nadzieję, że najlepiej będzie się sprzedawała oferta Silver, za 79 zł, która daje m.in. dostęp do oferty sportowej. Pakiet kibica (Platinium) kosztuje 117 zł miesięcznie i daje szeroką ofertę praw do transmisji wydarzeń sportowych. Najwyższy pakiet kosztuje 199 zł. To ceny wyższe niż w konkurencyjnym Cyfrowym Polsacie. Dotychczas średnie przychody na abonenta (ARPU) w nC+ wynosiły 70 zł, podczas gdy w spółce Dominika Libickiego - 40 zł.
- Oferujemy dużo większą ilość kanałów niż do tej pory, mnóstwo kanałów HD, najlepszą ofertę kanałów tematycznych. To oferta dla całej rodziny – mówi Julien Verley.
NC+ ma 2,5 mln klientów, a fuzja otwiera im drogę do zmiany operatora płatnej telewizji. Szefowie nC+ liczą na utrzymanie dotychczasowej bazy klientów. Wkrótce zaoferują im ofertę internetową we współpracy z Orange Polska.
Grupa TVN i Canal+ zdecydowały o połączeniu platform głównie ze względu na oszczędności. Połączona platforma ma mieć 3 mln klientów w 2015 roku, przy 550 mln zł EBITDA.