Starwood wprowadzi nowe marki

  • Emil Górecki
opublikowano: 30-08-2013, 00:00

Designerski Aloft i Four Points dla miast regionalnych mogą uzupełnić luki na polskiej mapie hotelowej.

Branża hotelowa w Polsce po kilku lepszych miesiącach coraz otwarciej mówi o odwróceniu negatywnego trendu. Wśród nich jest Goncalo Duarte Silva, szef sieci Starwood w Polsce.

— Efekt EURO 2012 jest w Polsce bardzo zauważalny, mamy więcej gości turystycznie przyjeżdżających do naszych hoteli z zagranicy. Teraz ważne, by Polska pozostawała na ustach świata poprzez wydarzenia takie, jak koncerty czy międzynarodowe konferencje. Trzymamy kciuki za zarządzających Stadionem Narodowym, bo oczywiście w dni koncertowe my notujemy wyższe obłożenie. To tym bardziej ważne, że takie imprezy odbywają się często w weekendy, gdy hotele w Warszawie tradycyjnie mają mniej gości — mówi Goncalo Duarte Silva.

Starwood ma w Polsce sześć hoteli: Bristol, Westin i Sheraton w Warszawie oraz trzy Sheratony w Sopocie, Krakowie i Poznaniu. Nie jest właścicielem budynków, ma jedynie kontrakty na zarządzanie. W taki sposób zamierza się rozwijać.

— Chcemy wprowadzić do Polski nową markę Aloft. To designerskie hotele nastawione na młodych gości, pełne nowinek technicznych, z możliwością zamawiania usług przez urządzenia mobilne, ale również z dużą przestrzenią wspólną do integracji z innymi gośćmi. Na początek wytypowaliśmy trzy potencjalne miejsca: Gdańsk, Wrocław i Łódź. To, kiedy powstaną, będzie zależało przede wszystkim od znalezienia inwestora, który wybuduje obiekt i nam go wydzierżawi. Rozważamy też wprowadzenie do miast regionalnych marki Four Points by Sheraton, ale to plan na dalszy czas — mówi prezes Starwooda.

W zeszłym roku Starwood przeprowadził modernizację hotelu Bristol przy Krakowskim Przedmieściu, co pochłonęło około 40 mln zł, ale też pozwoliło na przeniesienie tego obiektu do brandu Luxury Collection o wyższym standardzie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Emil Górecki

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu