Stoprocent wejdzie we franczyzę

ML
04-07-2006, 00:00

Stoprocent, szczeciński dystrybutor odzieży sportowej i miejskiej, pod koniec przyszłego roku zamierza otworzyć pierwszy własny sklep w Warszawie.

Nie będzie to jednak priorytet. Spółka skupi się bowiem na rozwoju sieci franczyzowej, czego dotąd nie robiła. Szczecińska firma myśli o 50 sklepach na licencji.

Firma jest właścicielem dwóch marek: Stoprocent — dla młodych mężczyzn (dostępna w ponad 100 multibrandowych sklepach) oraz Endorfiny — dla dziewcząt.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ML

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Stoprocent wejdzie we franczyzę