Czytasz dzięki

Strony WWW nie dla mobilnych

opublikowano: 28-07-2015, 22:00

mobilne wersje stron internetowych mają ograniczone funkcjonalności i zawierają za mało informacji

Aż 54 proc. badanych przez firmę Salesforce uważa, że mobilne wersje stron internetowych mają ograniczone funkcjonalności i zawierają za mało informacji. Dla biznesu oznacza to konieczność reorganizacji serwisów, za których pośrednictwem komunikują się z klientami. Inaczej mogą ich stracić.

— Dialog i współpraca z użytkownikami smartfonów i tabletów jest dla firm jednym z głównych wyzwań. Jeśli przedsiębiorstwo chce na bieżąco wychwytywać szanse płynące z mobilności, potrzebuje technologii, która w czasie rzeczywistym da mu wiedzę o aktywnościach i zachowaniu jej obecnych i potencjalnych klientów — uważa Krzysztof Augustynowicz, menedżer ze spółki Salesforce.

Większość posiadaczy przenośnych gadżetów jest otwarta na komunikację z producentami ulubionych produktów. Przejawia się to głównie w chęci udostępniania danych o sobie i gotowości do otrzymywania powiadomień o ofercie, promocjach i innych okazjach zakupowych. 71 proc. respondentów nie ma nic przeciwko udostępnianiu swojej lokalizacji. Aby być w lepszym kontakcie z firmą, 60 proc. jest gotowych wykorzystywać specyficzne aplikacje, a 54 proc. zgadza się na SMS-y.

Czym ankietowani tłumaczą chęć otrzymywania pocztą elektroniczną powiadomień od e-sklepów? 80 proc. zależy na otrzymywaniu kuponów lub rabatów. 57 proc. chce znać najnowsze oferty. 43 proc. mówi o szybkim dostępie do informacji, a 38 proc. — o łatwym dostępie do ważnych dla klienta wiadomości. 33 proc. natomiast nie chce szukać informacji o produktach i markach na „stacjonarnych” stronach WWW.

Stać cię na więcej
Newsletter autorski Mirosława Konkela
ZAPISZ MNIE
×
Stać cię na więcej
autor: Mirosław Konkel
Wysyłany raz w tygodniu
Mirosław Konkel
Jesteś lepszy, niż ci się wydaje, ale nie tak dobry, jak mógłbyś być. Zapisz się na newsletter - znajdź inspiracje i odpowiedzi na ważne pytania.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Polecane