Strzelec sprzedał całą emisję

Zbigniew Kazimierczak
03-02-2004, 00:00

Inwestorzy złożyli zapisy na 25 mln akcji oferowanych w ramach nowej emisji przez browar Brok-Strzelec. Spółka pozyska około 47 mln zł na zmniejszenie zobowiązań.

Według Adama Brodowskiego, prezesa Strzelca, po emisji nie dojdzie do istotnych zmian w akcjonariacie. Cena nowych walorów została ustalona na 1,9 zł, czyli w dolnej granicy widełek. Powodzenie emisji było warunkiem realizacji prognozy zakładającej na ten rok 4,6 mln zł zysku netto przy 162 mln zł przychodów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Zbigniew Kazimierczak

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Strzelec sprzedał całą emisję