Sukces przychodzi z polecenia

DI
opublikowano: 23-01-2012, 00:00

BADANIA

Blisko 40 proc. właścicieli małych firm twierdzi, że najlepszym źródłem zyskiwania nowych zleceń dla ich firm są rekomendacje dotychczasowych klientów — wynika z badania zrealizowanego przez porównywarkę usług Synergian.pl. O wysokim znaczeniu takich rekomendacji mówią właściciele firm niezależnie od ich wielkości, chociaż minimalnie większe znaczenie mają one w przypadku firm najmniejszych. Na drugim miejscu, wśród źródeł nowych klientów, znalazły się rekomendacje od znajomych (18 proc. wskazań) — mają ona największe znaczenie dla firm małych i dopiero startujących na rynku. Na kolejnych miejscach znalazły się działania promocyjne prowadzone w internecie (15 proc.) i działania promocyjne prowadzone poza internetem (7 proc.). Badanie zrealizowane na próbie 450 przedsiębiorstw zatrudniających do 49 pracowników. Firmy takie stanowią 99 proc. podmiotów działających na polskim rynku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu