Sukces wRodzinie

GRA
opublikowano: 14-07-2009, 00:00

Operator Romana Karkosika sprzedał wszystkie telefony przygotowane na pielgrzymkę.

Operator Romana Karkosika sprzedał wszystkie telefony przygotowane na pielgrzymkę.

Centernet, piąty infrastrukturalny operator komórkowy, którego kontroluje Roman Karkosik, wystartował z usługami w miniony weekend. Nieprzypadkowo — to dni pielgrzymki słuchaczy Radia Maryja na Jasną Górę. A oni są właśnie docelową grupą klientów, do których Centernet chce dotrzeć z marką wRodzinie (we współpracy z partnerem — fundacją Lux Veritatis Tadeusza Rydzyka). Pielgrzymce towarzyszyła promocja usług operatora. Jak się okazuje — udana.

— Zainteresowanie zakupem starterów przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Przed stoiskami ustawiały się ogromne kolejki. Nasz partner sprzedał wszystkie przygotowane na inauguracją telefony. Znacznie większą popularnością cieszyły się jednak same startery i przygotowane specjalnie na tą okoliczność karty doładowujące popularnie zwane zdrapkami — nie kryje zadowolenia Grzegorz Tomczyk, wiceprezes Centernetu.

Do końca 2009 r. Centernet chce pozyskać 0,5 mln abonentów. Liczebność grupy sku- pionej wokół Radia Maryja i pozostałych mediów Ta- deusza Rydzyka szacuje się na 2-4 mln.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GRA

Polecane