Operator Romana Karkosika sprzedał wszystkie telefony przygotowane na pielgrzymkę.
Operator Romana Karkosika sprzedał wszystkie telefony przygotowane na pielgrzymkę.
Operator Romana Karkosika sprzedał wszystkie telefony przygotowane na pielgrzymkę.
Operator Romana Karkosika sprzedał wszystkie telefony przygotowane na pielgrzymkę.
Centernet, piąty infrastrukturalny operator komórkowy, którego kontroluje Roman Karkosik, wystartował z usługami w miniony weekend. Nieprzypadkowo — to dni pielgrzymki słuchaczy Radia Maryja na Jasną Górę. A oni są właśnie docelową grupą klientów, do których Centernet chce dotrzeć z marką wRodzinie (we współpracy z partnerem — fundacją Lux Veritatis Tadeusza Rydzyka). Pielgrzymce towarzyszyła promocja usług operatora. Jak się okazuje — udana.
— Zainteresowanie zakupem starterów przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Przed stoiskami ustawiały się ogromne kolejki. Nasz partner sprzedał wszystkie przygotowane na inauguracją telefony. Znacznie większą popularnością cieszyły się jednak same startery i przygotowane specjalnie na tą okoliczność karty doładowujące popularnie zwane zdrapkami — nie kryje zadowolenia Grzegorz Tomczyk, wiceprezes Centernetu.
Do końca 2009 r. Centernet chce pozyskać 0,5 mln abonentów. Liczebność grupy sku- pionej wokół Radia Maryja i pozostałych mediów Ta- deusza Rydzyka szacuje się na 2-4 mln.
Podpis: GRA