Święta bardziej przed ekranem

AB
05-01-2009, 00:00

W Boże Narodzenie Polak spędził przed telewizorem przeciętnie 5 godzin i 44 minuty — wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Rok temu było to 5 godzin i 39 minut, a dwa lata wcześniej — 5 godzin i 40 minut. Rekord padł w 2002 r. i wynosi 5 godz. i 57 minut.

Najchętniej oglądana była "Plebania" (5,3 mln widzów, udział stacji w rynku — 37,4 proc.). Drugie miejsce zajął "Teleexpress" (4,9 mln; 37,1 proc.), a trzecie teleturniej "Jaka to melodia?" (4,8 mln; 35 proc.).

Najwięcej widzów przyciągnęła w święta TVP1 (24,5 proc.) przed TVP2 (20,44 proc.) i Polsatem (16,84 proc.). Czwarty był TVN (13,48 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AB

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Święta bardziej przed ekranem