Czytasz dzięki

Święto biznesu odpowiedzialnego społecznie

opublikowano: 05-10-2020, 22:00

Prezentacje wystawców, debaty, networking — to wszystko czeka na uczestników Targów CSR, które tym razem odbywają się w formule online.

Rozpoczęła się nowa edycja największego w Polsce wydarzenia poświęconego odpowiedzialnemu biznesowi i zrównoważonemu rozwojowi. Pięciodniowe Targi CSR będą trway do piątku. Po raz pierwszy w historii wydarzenie odbędzie się wyłącznie w formule online. Co istotne, zachowane są kluczowe elementy wydarzenia: część wystawowa, konferencyjna oraz networkingowa.Organizatorem targów jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a udział w nich jest bezpłatny. Hasło wydarzenia to „Środowisko! biznesowe i naturalne”.

— Nowa formuła tegorocznych Targów CSR jest rozwiązaniem odpowiadającym wyzwaniom dzisiejszej rzeczywistości. Przenosząc je do przestrzeni wirtualnej, staraliśmy się uwzględnić wszystkie zalety stacjonarnego wydarzenia. Dzięki różnorodności wystawców w przestrzeni online, prezentowanych dobrych praktyk i rozwiązań wydarzenie pozostaje największą w Polsce tego typu platformą wymiany CSR-owych idei, usług i produktów — mówi Marzena Strzelczak, prezeska i dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Podczas targów swoje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju prezentuje 57 wystawców. Wszystkie oglądać można na platformie WebEXPO, która dostępna jest na stronie targicsr.webexpo.pl.

Wirtualne stoiska będzie można zwiedzać do 9 października. Tu zainteresowani mogą zapoznać się z działalnością firm, organizacji i instytucji na polu CSR. Dostępna jest też funkcja czatu, która pozwala na kontakt online z kilkudziesięcioma wystawcami.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

— Zaproponowaliśmy też unikalny sposób networkingu z możliwością wyboru tematówi rozmówców oraz bogaty pięciodniowy program części konferencyjnej — mówi Marzena Strzelczak.

Z networkingu można skorzystać na platformie Remo. Zwiedzający codziennie do piątku w godzinach 13.30-15.00 mogą spotkać się tu z wystawcami i porozmawiać na istotne tematy z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju. Platforma umożliwi wygodną wymianę wiedzy. Aby wziąć udział w networkingu na Targach CSR, trzeba zalogować się na stronie: https://live.remo. co/e/targicsr/register. Warta uwagi jest też część konferencyjna. Panele dyskusyjne będą odbywały się codzienniew godzinach 10.30-13.30. Podczas wydarzenia będą poruszane kwestie dotyczące m.in. zmian klimatu, roli współpracy na rzecz zrównoważonego rozwoju, nowych technologii, kwestii gospodarczych oraz społecznych.

Przykładowe tematy paneli: „Efekt motyla i problemy splątane — jak być odpowiedzialnym w obliczu niepewności. Wyzwania i rekomendacje dla biznesu”, „Dobrostan (dobry stan) pracowników dobrym stanem firmy? Czy warto inwestować w szeroko rozumiany wellbeing?” oraz „Odpowiedzialność w relacjach z klientem: Co oznacza dla poszczególnych branż?”.

9.10 Do tego dnia będą trwały ósme Targi CSR.

WIĘCEJ INFORMACJI

Szczegóły dotyczące przebiegu 8. Targów CSR online i tego, jak aktywnie wziąć w nich udział, można znaleźć na stronie: odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwester Sacharczukf

Polecane