Święto piwowarstwa rzemieślniczego

SACH
opublikowano: 23-10-2019, 22:00

Wykłady, warsztaty, produkty kilkudziesięciu browarów — to czeka na uczestników Warszawskiego Festiwalu Piwa.

To już 11. edycja jednego z największych wydarzeń branży piwowarskiej. Tegoroczny Warszawski Festiwal Piwa (WFP) rozpoczyna się dziś i będzie trwał do soboty. Jego uczestnicy będą mogli wziąć udział w warsztatach, wykładach, szkoleniach, a także spróbować produktów kilkudziesięciu browarów rzemieślniczych z Polski i zagranicy. Zaprezentowanych zostanie ponad 800 rodzajów trunków. Miejscem wydarzenia tradycyjnie jest strefa VIP stadionu Legii w Warszawie.

— Zapraszamy tylko małe, polskie browary, foodtrucki i ciekawych gości z zagranicy, a piwowarzy osobiście polewają piwa. Tych często nie można kupić w butelce lub poza festiwalem — podkreślają Paweł Leszczyński i Jacek Materski, pomysłodawcy i główni organizatorzy WFP.

Dodają, że zdecydowali się prezentować na festiwalu najmniejsze browary.

— Stawiamy na artystów-rzemieślników i piwowarów od początku do końca obecnych w procesie tworzenia piwa. Zapraszamy browary warzące piwa unikatowe, których nie da się dostać w sklepach. Ten festiwal to wizytówka polskiego piwowarstwa. Pojawiają się na nim najnowsze trendy i smaki, które inspirują pozostałe browary — dodają organizatorzy WFP.

Przez 400 festiwalowych kranów przewinie się około 800 lanych trunków w różnych stylach, z czego około stu to premiery. Podczas WFP najlepsi specjaliści z branży poprowadzą szkolenia i warsztaty zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych degustatorów. W programie są również szkolenia sensoryczne przeznaczone dla sędziów piwnych. Na festiwalowej scenie odbędą się pokazy, wykłady i panele dyskusyjne. Nie zabraknie też wystąpień blogerów i pasjonatów. Będzie można dowiedzieć się np., na czym polega zawód piwowara, co oznacza termin piwo rzemieślnicze oraz jak prezentować piwo w sieci. Więcej informacji: warszawskifestiwalpiwa.pl/.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SACH

Polecane